کسب درامدازاینترنت

اموزش ومعرفی انواع روشهای کسب درامدازاینترنت

کسب درامدازاینترنت

اموزش ومعرفی انواع روشهای کسب درامدازاینترنت

اموزش ومعرفی روشهای کسب درامدازاینترنت صددرصدتضمینی

                                                                               بنام خدا


باسلام خدمت کاربران عزیزدراین پست درخدمت شما هستم بامعرفی چندروش کسب وکاراینترنتی که امیدوارم بااستفاده ازاین روشها به درامدموردنظرتون ازاینترنت دست پیدا کنید.

 کسب درامدازطریق ارسال اس ام اس



مروزه با گسترش فعالیت ها و انجام آنها از طریق کامپیوتر و اینترنت اکثریت در صدد انجام کاری هستند که هماهنگ با این دو مورد بوده و به فکر کسب درآمد و داشتن شغل دوم هستند، یکی از این روش های کسب درآمد کسب درآمد از طریق اس ام اس است که انواع شیوه ها را میتوان در این قرار داد

یکی از راه ها گرفتن نمایندگی کلی از یک عرضه کننده اصلی و ارائه پنل یا نمایندگی کوچکتر ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی است که این روش سرمایه حداقلی 15 میلیون تومان برای گرفتن نمایندگی و مبلغی هم برای دفتر فیزیکی و همینطور راه اندازی سایت را نیاز خواهد داشت

روش دیگر نماینده یکی از شرکت های بزرگ شدن و فروختن پنل تبلیغاتی یا انجام تبلیغات ( ارسال اس ام اس تبلیغاتی ) برای دیگران است.

که معمولا سرمایه ای بسیار کم نیاز دارد و در پائید بیشتر به همین روش میپردازیم. روش فروش پنل های تبلیغاتی اس ام اس و تبلیغات پیامکی:

دوستان عزیز برای انجام این فعالیت دو چیز لازم است

اول داشتن لپ تاپ یا کامپیوتر

دوم اینترنت

شما با داشتن این دو مورد 50 درصد موارد لازم برای شروع این فعالیت را دارید.

این شغل نیاز به داشتن دفتر و مکان ندارد و شما می توانید از طریق اینترنت و داشتن یه سایت اقدام به فروش پنل  کنید و در نتیجه نیازی به پرداخت هزینه های اجاره دفتر و … ندارید.

شما نیاز قطعی به سایت ندارید گر چه سایت مستقل – دفتر فیزیکی و … میتوانند در گسترش بیشتر کار به شما کمک کنند.

و برای گرفتن نمایندگی اس ام اس هم نیاز به سرمایه آنچنانی ندارید ، سوال بعدی شما که برای این کار نیاز به دانش لازم را ندارید ، کاملاً در اشتباه هستید ، چرا که این کار به صورتی انجام می شود که شما بدون داشتن اطلاعاتی در مورد هاستینگ ، برنامه نویسی و … می توانید انجام دهید.

بنابراین تنها چیزی که برای کسب در آمد بیشتر نیاز دارید تبلیغ کردن و فعالیت و بازاریابی است که میتوانید بصورت آنلاین یا آفلاین به بازاریابی و تبلیغات بپردازید در سایت ها خود را معرفی کنید یا به خیابان بروید و مغازه به مغازه و دفتر به دفتر تبلیغ کنید و حتی با داشتن اینترنت بی سیم و یک دستگاه لب تاپ (وایرلس – وای فای – وای مکس و.. ) میتوانید به محض موافقت مشتری اقدام به ارسال تبلیغات از طریق پنل ارسال پیامک خود کنید.

در ابتدا این کار میتواند شغل دوم شما با سرمایه گذاری اندک باشد و در بلند مدت و آشنا شدن به چم و خم کار به شغل اصلی شما تبدیل شده و سرمایه میلیونی برای شما به ارمغان آورد.

دستگاه پولساز جدید شما تشکیل شده از شما لب تاپ و اینترنت و البته یک سامانه ارسال اس ام اس تبلیغاتی


نمونه سایت برای فعالیت44sms.com


کسب درامدازطریق شرکت درنظرسنجی های انلاین

زمانی که شما به دنبال راه های ساده و قانونی کسب درآمد از اینترنت در منزل هستید و یا در پی کمی در آمد بیشتر برای مخارج خود هستید شرکت هایی که حاضرند برای دانستن نظر شما در مورد کالا و یا خدماتشان مبلغی به شما بپردازند گزینه های خوبی برای پول درآوردن از اینترنت هستند.

این شرکت ها و موسسات با توجه به این راهکار که دانستن نیاز و نظر مشتری در مورد کالا و خدماتی که آنها ارائه میکنند یک اصل اساسی برای هر بنگاه اقتصادی موفق است ، از هر طریق سعی در بدست آورندن این اطلاعات از شما هستند

حتی اگر لازم باشد مبالغی را برای تشویق شما و برای وقتی که میگذارید تا به سوالات آنها پاسخ دهید هزینه کنند.

برخی شرکت ها کوپن های تخفیف می دهند و یا برخی دیگر شما را در قرعه کشی های هفتگی و یا فصلی شرکت می دهند. بعضی دیگر از این هم فراتر رفته و مبلغی را نقدی پرداخت میکنند که برای بسیاری افراد این گزینه بیشتر مورد توجه است زیرا باعث پولساز ی برای شخص خواهد بود. بنابراین کسب درآمد از این راه هم تفریح و هم دریافتی کمی پول بیشتر است و چه کسی از پول خوشش نمی آید؟!

در واقع این روش کسب درآمد از اینترنت، بدون نیاز به سایت و یا حتی دانستن چیزی در مورد راه اندازی یک وبلاگ می تواند به عنوان منبع قابل توجه در آمد هم به حساب آید. چرا که شرکت های زیادی هستند که نیازمند نظر شما هستند و در این میان پول بسیار زیادی پرداخت می شود و شما می توانید سهم خود را از آن براحتی با صرف چند دقیقه از وقت خود بدست آورید.

نکته جالب در مورد این روش کسب درآمد در خانه این است که شما میتوانید آنرا در وقت های اضافه خود و در زمانهایی که بی استفاده مانده اند انجام دهید و از این اوقات بی استفاده، از طریق اینترنت پول در آورید! . حتی شاید ارزش آنرا داشته باشد که زمانی معین را به این کار اختصاص دهید و علاوه بر پول ساز کردن زمان های مرده خود به درآمد ماهانه خود اضافه کنید.

برای شروع میتوانید به سادگی در سایت موتور قدرتمند جستجوی گوگل سرچ کنید و سایت های مناسب را پیدا کنید و هر سایتی که برای شما مناسب است و هر نظر سنجی که برای شما جالب است را انتخاب کرده و خیلی سریع و آسان شروع به کسب درآمد کنید.

هنوز هم فکر میکنید که چرا نظر شما تا این حد برای کسی مهم است که حاضر به پرداخت پول برای دانستن آن است؟

شرکت های بیشماری در تمام جهان تمام تلاش خود را بکار میگیرند تا از نیاز و خواست مشتری ها آگاه شوند و برای این هدف حاضرند مبالغ هنگفتی را برای تحقیقات بازار خرج کنند. این یکی از موفقترین استراتژی های بازاریابی است.

اما هنوز هم یک مشکل برای آنها باقیست…. چگونه به شما، یعنی مشتری بالقوه خودشان! دسترسی پیدا کنند؟ این کار آنقدر ها هم که به نظر میرسد ساده نیست. به همین دلیل آنها شرکت هایی را انتخاب میکنند تا ظر سنجی های مختلفشان را به دست شما برسانند تا متوجه شوند مردم در مورد کالا و خدمات آنها چه فکر میکنند و در آینده بیشتر به سمت چه نوع محصولاتی تمایل دارند. در نتیجه این شرکت ها هم می توانند برنامه راهبردی خود را به همان سمت و سو تنظیم کنند. همچنین این شرکتهای بزرگ می خواهند بدانند چه چیزی شما را برای خرید مشتاق تر میکند! در واقع چطور می توانند شما را تشویق به خرید های بیشتری کنند.

روش های زیادی برای دسترسی به مردم در سطح جامعه برای نظر سنجی وجود دارد که این شرکت ها تقریبا تمامی این روش ها را بکار میگیرند و یکی از این روش ها ” پرداخت در ازای پر کردن فرم نظر سنجی ” است.

این نوع نظر سنجی به نفع شما هم هست چرا که علاوه بر کسب درآمد بیشتر میتوانید از آخرین محصولات بازار آگاه شده و در جریان آخرین تحولات شرکت ها و فروشگاه های بزرگ قرار گیرید. حتی قبل از آنکه آن محصولات وارد بازار شوند و یا تغییرات مورد نظر در شرکت ها اعمال شوند. شما حتی جزئی از تصمیم گیری این شرکت ها می شوید و میتوانید خواست خود را به اطلاع آنها برسانید.

حتی ممکن است از شما خواسته شود یک بازی آنلاین را انجام دهید و نظر خود را در مورد آن بگوئید. هم فال و هم تماشا ! شما میتوانید در حال بازی کردن و لذت بردن از اوقات فراقت خو پول در آورید.

یا به پیش نمایش فیلمی بنشینید که هنوز برای اکران عمومی آماده نشده است. و از همه مهمتر شما در ازای وقتی که می گذارید پول دریافت میکنید.

از آنجا که پرداخت پول به شما برای اطلاع از نظراتتان ساده ترین و سریعترین راه نظر سنجی برای این شرکت هاست هر روز به تعداد آنها در اینترنت افزوده میشوند بنابراین هر روز به پتانسیل درآمد زایی شما و پولساز بودن این روش برای شما افزوده می شود.

این روش حتی اگر به هزاران نفر پولی پرداخت شود، باز هم برای شرکت بسیار ارزانتر از روش های دیگر خواهد بود. علاوه بر آنکه این روش نوعی تبلیغ هم به حساب می آید.

در نظر بگیرید که قرار است یک شرکت بزرگ تولید نوشیدنی، طعمی متفاوت و جدید را به بازار عرضه کند. اگر این تولید با شکست مواجه شود چه فاجعه ای برای آن شرکت رقم خواهد زد! اما این فاجعه اجتناب پذیر است.

این شرکت محصول خود را در اختیار شما قرار می دهد تا پیش از تولید انبوه و ورود به بازار نظر مشتریان خود را بداند. علاوه بر آنکه شما را از آمدن یک محصول جدید مطلع ساخته است.

بنابراین نظر سنجی یک نیاز حیای برای شرکت هاست و آنها این امر را به خوبی درک کرده اند و حاضرند پول خوبی برای آن بدهند

نمونه سایت برای فعالیتwww.parsbin.com


کسب درامدازطریق دانلودواپلودفایل



تعداد زیادی از افراد فایل های بسیاری بر روی کامپیوتر خود دارند که برای دیگران ارزش خرید دارند و یا خودشان فایل هایی تولید کرده اند که ارزش خرید و فروش دارند و یا تعداد زیادی از افراد مایل به دانلود آنها هستند.

از طریق آپلود فایل و دانلود آن توسط دیگران میتواند به دو روش کسب در آمد کرد

روش اول: سایتهایی به عنوان آپلود سنتر فعالیت میکنند که در مقابل فایل هایی که شما در سرور آنها آپلود میکنید و دیگران را تشویق به دانلود ان میکنید مبالغی را به شما پرداخت میکنند در واقع در ازاس هر بار دانلود فایل شما مبلغی به اکانت شما در این سایت ها افزوده میشود که در مبلغ یا زمان خاصی بسته به نوع قوانین این سایت ها میتوانید آنرا برداشت کنید. قوانین مختلفی در این نوع آپلود سنتر ها وجود دارد از جمله تفاوت در پرداخت بر اساس دانلود کننده که بر اساس کشوری که بازدید کننده دارد مبالغ مختلفی به شمال پرداخت میشود انواع خارجی با پرداخت دلاری و داخلی با پرداخت ریالی این نوع سایت ها وجود دارند بنابر این با  آپلود فایل های مختلف مانند فیلم یا خلاصه کتاب یا هر نوع موضوعی که افراد علاقه مندی داشته باشد به سرور های مخصوص و کسب در آمد در ازای دانلود شدن چند باره این فایل ها می توانید پول دریافت کنید.

روش دوم: فروش مستقیم فایل بر روی اینترنت : در این روش شما میتوانید در ازای دریافت مبلغی اجازه دانلود فایل را به بازدید کننده بدهید که میتواند در سایت شخصی شما این کار انجام شود و یا فایل را در سایت های واسطه آپلود کرده و این سایت ها در ازای دریافت مبلغی اجازه دانلود را به کاربر میدهند و در انتها باکسر درصدی برای خودشان مبالغ را به شما بر میگردانند

شما می توانید فایل های خود را از هر نوع و موضوعی که باشد برای فروش در این سایت منتشر نمایید

و کسب درآمد دائمی و بدون دردسر برای خود داشته باشید فروش فایل از طریق یک سایت واسطه میتوانند فوایدی برای شما داشته باشد:

 در واقع بی ارزش ترین فایل ها از نظر شما می تواند با ارزش ترین فایل برای فردی دیگر باشد پس هیچوفت نگویید این فایل هایی که من دارم بدرد فروش نمیخوره

آرشیوی از فایل های خود خواهید داشت:

شما علاوه بر اینکه فایل های خود را در اینجا برای فروش ارسال می نمایید و از این فایل ها کسب درآمد می کنید به فایل های خودتان در هر زمان و هرکجا که باشید دسترسی خواهید داشت و فقط کافیه با نام کاربری خود وارد سایت شوید و فایل خود را دانلود نمایید.

 فروش فایل ها را به ما بسپارید و شما فقط درآمد کسب کنبد:

شما فقط فایل های خود را در سایت منتشر نمایید و ما با  تبلیغات و همچنین به کمک بازاریاب های همکار سایت فایل های شما را به فروش خواهیم رساند.

همکاری سایت با کافی نت ها:

کافی نت های بسیاری در سایت عضو هستند و همانطور که اطلاع دارید به کافی نت ها بیشترین مراجعه جهت دریافت تحقیق ، پروژه و … می شود که ممکن است فایلهای مورد نیاز آنها توسط شما ارسال شده باشد که در نهایت به خرید محصول شما منتهی میگردد

در بعضی از این نوع سایت ها بخش بازاریابی و فروش هم وجود دارد که میتوانید با بازاریابی فایل های دیگران به کسب درآمد بپردازید.

برخی از فایل هایی که شاید از نظر شما ارزشی ندارند اما قابل فروش هستند:

هر نوع فایل و با هر موضوعی امکان فروش دارد مثلا فایل ورد زندگینامه سعدی ، پاور پویت درس های مختلف، نرم افزار نویسنده خودکار  وبلاگ،نرم افزار  اندروید، آموزش یک نکته خیلی کوچیک ولی مهم سخت افزاری توی موبایل ، نمونه سوال ، فایل های عکس طرح های مختلف و … نیز می توان برای فروش ارسال کرد.

. در اینجا باید به روش معرفی فایل در این نوع سایت ها توجه کنید.

برای عنوان سعی کنید کاملا بیانگر محتوای مطلب باشد و خیلی هم طولانی نشود-    در قسمت قیمت سعی کنید قیمت های منطقی برای کالای خود انتخاب کنید مثلا برای یک فایل 30 صفحه ای با محتوی خوب قیمت 4000 هزار تومان مناسب می باشد هر چه قیمت کمتر باشد احتمال فروش و تعداد فروش بالاتر میرود.

فرمت فایل اصلی را بنویسید یعنی اگر مثلا فایل شما پی دی اف بود و به خاطر حجم بالا مجبور به فشرده کردن آن شده اید در قسمت فرمت فایل فرمت  pdf   را وارد نمایید

تعداد صفحات را در صورتی که فایل شما دارای صفحه می باشد قید کنید

 موضوع فایل خود را مشخص کنید

اگر عکسی دارید که معرف محصول شما می باشد آن را آپلود

در قسمت شرح مختصر محصول هر توضیحی که در ارتباط با فایل وجود دارد و فکر می کنید لازم هست را توضیح دهید اگه فایل شما دارای فهرست مطالب می باشد فهرست مطالب را عنوان کنید  و هر نکته قوت دیگری که فکر می کنید فایل شما دارد ذکر حتما یک سری توضیحات در ارتباط با فایل خود ارائه دهید و حتی به طور مثال اگر شما قصد دارید یک جزوه درسی را برای فروش ارسال کنید قسمتی از مطالب جزوه را در این قسمت قرار دهید این کار به ایندکس محصول شما توسط موتور های جستجو کمک می کند و بر میزان فروش محصول شما تاثیر مستقیم دارد

 پیش از ارسال فایل مطئن شوید فایل مورد نظر قبلا برای فروش ارسال نشده باشد


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.